Badoo klientem Grayling Poland
Aplikacja randkowa Badoo dołącza do klientów Grayling Poland. To pierwsza agencja PR pracująca dla tego klienta na naszym rynku.
W ramach współpracy agencja odpowiada za działania biura prasowego, w tym kontakty z mediami, jak również tworzy i realizuje kreatywne aktywacje, których celem jest wzmocnienie wizerunku Badoo na polskim rynku.
Agencja Grayling została wybrana w procedurze konkursowej i jest pierwszą agencją PR, która wspiera firmę w zakresie komunikacji w Polsce. To już drugi rynek w Europie, obok Francji, na którym Grayling współpracuje z Badoo w działaniach z zakresu public relations. Z kolei biuro Grayling w Londynie odpowiada za globalną strategiczną komunikację marki.
Badoo jest częścią Bumble Inc. amerykańskiej firmy, do której należą również aplikacje randkowe Bumble i Fruitz, Jej założycielką i CEO jest Whitney Wolfe Herd.
Badoo, jako serwis www i aplikację mobilną, w grudniu ub.r. odwiedziło 3,59 mln polskich internautów, co dało 12,07 proc. zasięgu. To daje serwisowi pierwsze miejsce wśród aplikacji randkowych w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Badoo klientem Grayling Poland