SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bake off - Ale ciacho!” śledziło 1,5 mln widzów. 5,7 mln zł z reklam

Kulinarny teleturniej TVP2 „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,52 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,68 mln zł.

Program „Bake off - Ale ciacho!” na antenie TVP2 pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.45, w okresie od 5 września do 7 listopada br. Średnia widownia wszystkich 10 odcinków pierwszej edycji programu wyniosła 1,52 mln osób, co przełożyło się na 12,25 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 10,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek teleturnieju. Obejrzało go 1,89 mln widzów.

Oglądalność trzech topowych odcinków „Bake off - Ale ciacho!”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

07-11-2016

21:49:20

22:44:11

1 889 768

15,26%

24-10-2016

21:47:09

22:39:30

1 717 504

13,68%

31-10-2016

21:45:17

22:37:44

1 552 929

11,85%

Dla porównania, emitowany rok temu w tym czasie antenowym (w okresie od września ub.r. do stycznia br.) program „Tomasz Lis na żywo” gromadził średnio 2,18 mln widzów, co przekładało się na 16,80 proc. udziału w grupie 4+ i 9,95 proc. w 16-49. Oznacza to, że TVP2 w tym paśmie straciła 660 tys. oglądających.

Nowy program miał jednak o około 550 tys. widzów więcej, niż pokazywana w tym paśmie wiosną br. „Sonda 2”. Tę misyjną produkcję śledziło średnio 967 tys. widzów, co dało jej odpowiednio 8,01 proc. i 6,49 proc. udziału.

Dwójka w paśmie nadawania „Bake off - Ale ciacho!” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat z udziałem na poziomie 14,29 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Drugi był TVN (12,43 proc.; „Druga szansa”, „Ślub od pierwszego wejrzenia” i filmy), a czwarta - TVP1 (5,34 proc.; liczne audycje, w tym gł. Teatr TV). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

1 773 593

14,29%

994 308

18,31%

1 379 281

17,41%

TVN

1 542 714

12,43%

792 265

14,59%

1 126 630

14,22%

TVP2 - Bake off - Ale ciacho!

1 520 942

12,25%

570 016

10,50%

866 672

10,94%

TVP1

663 557

5,34%

217 744

4,01%

367 416

4,64%

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków teleturnieju wyniosły 5,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja Polska jest zadowolona z wyników programów, ale nie zdradza czy będzie druga edycja programu.

„Bake Off - Ale ciacho!” to kulinarny program w formie turnieju, w którym 12 uczestników rywalizowało ze sobą przygotowując ciasta i inne wypieki.

Pierwszą edycję polskiej wersji reality-show prowadzili Anna Gacek i Paulin Mikuła, a w jury znajdowali się Krzysztof Ilnicki i Małgorzata Molska. Program oparty został na brytyjskim formacie „The Great British Bake Off”.

Zwycięzcą programu została Małgorzata Rybacka.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 8,34 proc.

Dołącz do dyskusji: „Bake off - Ale ciacho!” śledziło 1,5 mln widzów. 5,7 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Monika
Program był jako taki. Jak dla mnie oprawa była za bardzo cukierkowa (a może tak miało być). Czas emisji był fatalny. Gdyby był godzinę wcześniej oglądalność byłaby jeszcze większa.
0 0
odpowiedź
User
Marian
Nawet nie wiedziałem że taki program jest.
0 0
odpowiedź
User
Opinia
Pomysł fajny. Ludzie... trochę podejrzane były te piękne wypieki u ludzi, którzy, jak się sami przyznawali, robią coś po raz pierwszy. Prowadzące - koszmarne. Jedna z wadą wymowy i z wybitnie radiową urodą (Mój syn na jej widok: Tata, gdzie ta czarownica ma miotłę? - efekt noszenia dziwnych sukien). Druga bardzo niedoświadczona. Widać po nich było, że nawet gwiazda radia czy Youtube, może nie poradzić sobie z prowadzeniem ludzi. Tutaj potrzeba po prostu lat doświadczeń i dużego dystansu do siebie. Mam obawy, że TVP położy format, chociaż porę dostał najlepszą możliwą.
0 0
odpowiedź