Radosław Kotarski na meczu tenisa promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)
W nowej kampanii Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego reklamowana jest pożyczka gotówkowa. Akcję przygotowały firmy marketingowe Change Serviceplan, Initiative Media Warszawa i Carat Poland.
W spocie z kampanii Radosław Kotarski obserwuje treningowy mecz tenisowy młodej dziewczynki, której kibicują rodzice. Kiedy psuje jej się rakieta, odwiedzają Bank Millennium, żeby mieć pieniądze na kupno nowej, a za jakiś czas z radością oglądają sukcesy córki na korcie.
Kampania podkreśla, że w ramach obecnej promocji (ruszyła w kwietniu i potrwa do połowy lipca) miesięczna rata za każde pożyczone 5 tys. zł wynosi tylko 100 zł (przy rozłożeniu spłaty na 60 rat), a rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 7,68 proc.
W poprzedniej kampanii Banku Millennium z udziałem Radosława Kotarskiego promowane było konto 360°, a wcześniejsza reklama pożyczki gotówkowej opowiadała o kłódkach od zakochanych na Moście Tumskim we Wrocławiu.
Nowa akcja reklamowa obejmuje przede wszystkim telewizję i internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, za działania w internecie - dom mediowy Carat Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski na meczu tenisa promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)