Bank Pocztowy kampanią radiową chce zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą
Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową - reklamy emitowane w największych stacjach radiowych mają wpłynąć na wzrost zainteresowania ofertą Banku Pocztowego wśród konsumentów m.in. korzystających
Od połowy listopada do połowy grudnia br., czyli w okresie przedświątecznym oraz w czasie wyprzedaży w sklepach RTV/AGD związanych z Black Friday i Cyber Monday, reklama zostanie wyemitowana ponad 4,6 tys. razy i dotrze do około 5 mln Polaków.
Kampania radiowa Banku Pocztowego realizowana jest w oparciu o przekaz prezentujący przykładowe potrzeby i marzenia zakupowe Klientów, którzy planują jeszcze w tym roku sfinansować np. zakup sprzętu RTV/AGD. Spot reklamowy emitowany będzie w największych stacjach ogólnopolskich i stacjach lokalnych, m.in. RMF FM, ZET, Polskie Radio, Antyradio, Meloradio.
Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiedzialna była agencja reklamowa Grandesi, a zakupem mediów zajmował się dom mediowy Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy kampanią radiową chce zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą