Bankier.pl kończy 2004 rok sukcesem
Zysk netto, 65% wzrostu przychodów, czterokrotny wzrost oglądalności i wielokrotny liczby sprzedanych produktów finansowych- tak w 2004 roku rozwijał się Bankier.pl
Rok 2004 to dla Bankier.pl kolejny okres dynamicznego wzrostu i bardzo dobrych wyników finansowych. Według wstępnych wyników spółka odnotowała wzrost przychodów o 65% do poziomu 3,3 mln zł oraz pozytywny wynik EBITDA w wysokości ok. 280 tys. zł. Jednocześnie, jako jedna z nielicznych internetowych spółek, Bankier zamknął cały rok 2004 zyskiem netto - czytamy w komunikacie prasowym
Dynamiczny rozwój firmy idzie w parze ze stale zwiększającym się zasięgiem portalu, mierzonym liczbą unikalnych użytkowników. Według najnowszych dostępnych danych (Megapanel Gemius/PBI, listopad 2004) portal odwiedziło 515 tys. użytkowników, co w porównaniu ze 132 tys. użytkowników, którzy odwiedzili strony Bankiera w listopadzie 2003 stanowi aż czterokrotny wzrost. Jednocześnie najnowsze nieoficjalne dane pokazują, że strony portalu finansowego odwiedza już blisko 700 tys. osób miesięcznie, co plasuje Bankiera na pozycji lidera wśród serwisów finansowych i biznesowych w Polsce.
Ciągłe wzbogacanie dostępnej w portalu oferty produktów finansowych oraz liczne promocje skierowanie wyłącznie do osób zamawiających w Bankier.pl, przyniosły rezultat w postaci kilkukrotnego wzrostu liczby produktów i usług finansowych sprzedawanych przez Bankiera. Obecnie do instytucji finansowych trafia miesięcznie ponad 5000 wniosków o jeden z ponad 100 atrakcyjnych produktów i usług finansowych, 30 partnerskich instytucji obecnych w Bankier.pl.
Stale rosnącą liczbę klientów Bankiera napędza także rozwianie nowych kanałów dystrybucji produktów finansowych, takich jak System Partnerski czy Internetowe Centrum Finansowe. Sprawiają one, że oferta partnerów Bankier.pl dociera do kilkukrotnie większego grona odbiorców. Samo Internetowe Centrum Finansowe, w ramach którego oferty finansowe Bankiera dostępne są na ponad 30 partnerskich serwisach internetowych (m.in. Gery.pl, IDG.pl czy Gazetaprawna.pl) dociera do ok. 2 milionów internautów.
W 2005 roku portal zamierza podjąć kolejne działania i nowe projekty, mające na celu umocnienie pozycji firmy na rynku. Szczegóły strategii na rok obecny i lata kolejne są na razie trzymane w tajemnicy i zostaną oficjalnie ogłoszone w najbliższych tygodniach.
Dołącz do dyskusji: Bankier.pl kończy 2004 rok sukcesem