Barbara Górska dyrektorem marketingu, rozwoju i komunikacji Ernst & Young
Barbara Górska objęła stanowisko dyrektora marketingu, rozwoju biznesowego i komunikacji w Ernst & Young. Zastąpiła na nim Marię Bnińską, która przeszła do Hogan Lovells.
Barbara Górska pracuje w Ernst & Young od czerwca 2006 roku, do tej pory pełniąc funkcję dyrektora konkursu Przedsiębiorca Roku. Teraz przejmuje w firmie stanowisko dyrektora marketingu, rozwoju biznesowego i komunikacji. Na tym stanowisku odpowiada za realizowanie strategii marketingowej firmy, rozwój biznesowy i komunikację korporacyjną (w tym PR).
Poprzednio marketingiem, rozwojem biznesowym i komunikacją kierowała w Ernst & Young Maria Bnińska. Obecnie jest dyrektorem ds. PR i rozwoju biznesowego w kancelarii prawnej Hogan Lovells.
Barbara Górska w latach 1989–2002, jako dziennikarz, współpracowała z mediami publicznymi i prywatnymi (TVP, Polskie Radio, RMF FM, Radio Zet). 0d 2003 do 2006 roku pełniła funkcję Rzecznika Prasowego Telekomunikacji Polskiej S.A.
Dołącz do dyskusji: Barbara Górska dyrektorem marketingu, rozwoju i komunikacji Ernst & Young