Bartosz Wieczorek dołączył do Cloud Technologies, awansował Maciej Sawa
Do zespołu spółki Cloud Technologies specjalizującej się w big data marketingu dołączył Bartosz Wieczorek, który objął stanowisko publisher partnership directora. Natomiast Maciej Sawa awansował w spółce na chief commercial oficera.
Bartosz Wieczorek jako publisher partnership director odpowiada za budowanie partnerskich relacji z największymi wydawcami w Polsce.
Wieczorek ma ponad 13-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji interaktywnej, Od samego początku kariery zawodowej angażuje się w profesjonalny rozwój rynku reklamowego w polskim internecie, edukację rynku medialnego pod kątem dobrych praktyk biznesowych oraz zastosowania innowacyjnych rozwiązań. Od lutego ub.r. do marca br. był partnerem spółki Onnetwork. Był twórcą, współwłaścicielem i przez lata (2007-2014) prezesem zarządu sieci reklamowej Ad-Vice, kupionej w ub.r. od CAM Media przez Ströer Polska.
W strukturach Cloud Technologies awansował natomiast Maciej Sawa. Dotychczasowy commercial director objął nowopowstałe stanowisko chief commercial officera. Będzie odpowiadał za budowanie długo i krótkofalowej strategii biznesowej, a także ustalanie oraz osiąganie komercyjnych celów strategicznych na rynkach międzynarodowych oraz w Polsce.
Sawa z branżą reklamy internetowej jest związany od ponad 8 lat, wcześniej pracował m.in. z myThings, Zanox.de, DMGT (Daily Mail Global Trust & MailOnline group) oraz mainADV.
Dołącz do dyskusji: Bartosz Wieczorek dołączył do Cloud Technologies, awansował Maciej Sawa