SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Baw się, smakuj, błyszcz!" - loteria Princessy wsparta kampanią

Ruszyła loteria audioteksowa zorganizowana dla wafli marki Princessa (Nestlé Polska), w której do wygrania są błyszczyki L’Oreal. Akcję wspiera kampania w telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży, za którą odpowiadają firmy Havas Engage Warsaw i MEC.

W ramach loterii "Baw się, smakuj, błyszcz!?" w okresie od 2 stycznia do 1 czerwca br. odbędzie się ponad 150 losowań, w których codzienna pula nagród do wygrania to 300 błyszczyków do ust "Glam Shine" firmy L’Oreal.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić co najmniej jeden wafelek marki Princessa w dowolnym dostępnym smaku lub formacie w promocyjnych opakowaniach, zachować dowód zakupu i zgłosić swój udział wysyłając SMS ze słowem "PRINCESSA" oraz z kodem umieszczonym wewnątrz opakowania na numer 70150, w formacie Princessa.Kod (koszt SMS-a - 0,50 zł netto, 0,62 zł + VAT), albo bezpłatnie rejestrując kod na stronie www.smakujblyszcz.pl. Odbiór nagród z zachowanym oryginalnym opakowaniem i oryginalnym dowodem zakupu będzie możliwy w punktach Kolporter na terenie całego kraju.

Loteria będzie wspierana reklamą telewizyjną uzupełnioną kampanią w internecie, emisjami prasowymi oraz materiałami POS (ulotki, wobblery, plakaty, owijki paletowe, topery, zatowarowane ćwierćpaletki i 1/8 palety).

Pod względem mechanizmu i grafiki loteria została przygotowana przez agencję reklamową Havas Engage Warsaw (wcześniej Euro RSCG 4D), która przygotowała także reklamę telewizyjną. Za zakup mediów oraz kształt kampanii promocyjnej odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: "Baw się, smakuj, błyszcz!" - loteria Princessy wsparta kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl