„Baw się wzorami, zaszalej z kolorami” w odzieżowej kampanii Allegro (wideo)
Wystartowała wiosenna kampania portalu Allegro.pl reklamująca dostępny w nim asortyment odzieżowy. Akcję - pod hasłem „Baw się wzorami, zaszalej z kolorami” - przygotowały i realizują firmy Bardzo, DDB & Tribal i Universal McCann.
Kampania przekonuje, że na Allegro można znaleźć różnorodne ubrania i dodatki - od tych najtańszych po markowe. Akcja jest podzielona na dwie odsłony, wiosenną i letnią, w ramach których przygotowano promocje cenowe w dziale Strefa Marek.
Stylistyka reklam odzwierciedla zawarte w nich hasło: „Baw się wzorami, zaszalej z kolorami”. Spot telewizyjny jest utrzymany w teledyskowej konwencji - pokazuje taniec i choreografię dwojga młodych osób do piosenki „I want U” zespołu Plastic.
Allegro realizuje rocznie kilka kampanii promujących poszczególne kategorie produktowe - w akcji wiosną ub.r. oprócz odzieży reklamowana była motoryzacja (zobacz szczegóły).
W grudniu ub.r. serwis zanotował 12,53 mln użytkowników i 2,61 mld odsłon, a każdy użytkownik spędził w nim średnio trzy godziny i 12:06 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Obecna kampania jest prowadzona w telewizji (TVN, Polsat, wybrane kanały tematyczne), prasie (magazyny kobiece, m.in. „Party”, „Grazia”, „Flesz Gwiazdy & Styl”, „Viva”, „Show”, „Joy”, „Glamour”, „Twój Styl” i „Elle”, a także „Men’s Health” i „Avanti”) oraz w internecie (także w serwisach i aplikacjach mobilnych).
Przygotowaniem koncepcji kreatywnej kampanii i produkcją spotów telewizyjnych zajęła się agencja Bardzo, za reklamy i aktywności w internecie odpowiada agencja DDB & tribal, a media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Baw się wzorami, zaszalej z kolorami” w odzieżowej kampanii Allegro (wideo)