Będzie wspólna audycja radiowa nadawców publicznych z Grupy Wyszehradzkiej
W ramach współpracy nadawców publicznych w Grupie Wyszehradzkiej prezes Polskiego Radia Barbara Stanisławczyk zainicjowała projekt wspólnej audycji radiowej krajów z Grupy Wyszehradzkiej (V4).
O współpracy nadawców z V4 prezes Barbara Stanisławczyk rozmawiała w kwietniu br. podczas spotkania szefów mediów publicznych Grupy w Brnie. Jak informuje Polskie Radio, projekt wspólnej audycji jest obecnie w fazie przygotowań.
- Media publiczne krajów Grupy Wyszehradzkiej znajdują coraz więcej wspólnych obszarów. Nasza skala, profil oraz zasięg oddziaływania są zbliżone do siebie, co powoduje, że w naturalny sposób zacieśniamy współpracę. Dzielimy wspólne wartości, lubimy ze sobą rozmawiać i to nas do siebie zbliża - mówi Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia.
W zeszłym tygodniu Stanisławczyk spotkała się w Pradze z dyrektorem generalnym Czeskiego Radia René Zavoralem. Rozmowa dotyczyła m.in. współpracy radiowej pomiędzy kanałami dla młodzieży, czyli radiową Czwórką i czeskim Radiem Wave. Dyskutowano również o cyfryzacji radia i współpracy w ramach Europejskiej Unii Nadawców.
W najbliższy poniedziałek dojdzie do spotkania zarządu Polskiego Radia z delegacją węgierskiego radia i telewizji publicznej MTVA, która przybędzie do Warszawy. Przewodzi jej dyrektor generalny Miklós Vaszily.
Temat współpracy w ramach V4 zostanie także poruszony podczas spotkania Grupy Europy Środkowo-Wschodniej Europejskiej Unii Nadawców w Pradze. Odbędzie się ono pod koniec września br.
Przypomnijmy, że z inicjatywy Jacka Kurskiego nad wspólnym anglojęzycznym kanałem informacyjnym TV V4 pracują także nadawcy telewizyjni.
Dołącz do dyskusji: Będzie wspólna audycja radiowa nadawców publicznych z Grupy Wyszehradzkiej
{współpraca między radiową Czwórką i czeskim Radiem Wave. Dyskusje o cyfryzacji radia i współpracy w ramach Europejskiej Unii Nadawców}
To lepiej nic nie pisz. Jak Pani prezes nie ma pomysłu na zarządzanie spółką to wymyśla tematy zastępcze żeby sprawić wrażenie że coś robi. Pomyśl chwilę jaki zysk może być dla słuchacza PR 4 z takiej współpracy.