BEKO - Paniom domu jest lekko
Telewizyjna kampania reklamowa producenta sprzętu AGD
Pod koniec grudnia ruszyła pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa sprzętu AGD marki BEKO. Pierwszy etap kampanii, która potrwa do 9 lutego 2005, obejmie następujące stacje telewizyjne: TVP 1, TVP 2, TVP 3, Polsat, TV 4, i TVN 7. Kolejne dwa etapy kampanii planowane są na wiosnę i jesień br.
30, 15 i 5 sekundowe filmy reklamowe pokazują nowoczesną kuchnię i zadowoloną panią domu, która z prawdziwą przyjemnością i łatwością uruchamia otaczające ją sprzęty marki BEKO: piekarnik, lodówkę, zmywarkę do naczyń i pralkę.
Celem obecnej kampanii wizerunkowej jest wzmocnienie wśród konsumentów znajomości marki BEKO oraz podkreślenie, iż jest to sprzęt łatwy w obsłudze i funkcjonalny. Głównym przesłaniem kampanii jest to, iż BEKO czyni życie łatwiejszym oferując klientom sprzęt posiadający dokładnie takie funkcje, jakich konsument potrzebuje.
Kampania adresowana jest do kobiet w wieku 25 - 49, z klasy średniej i niższej, o średnich i niższych dochodach. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.Kampanii towarzyszyć będą również inne działania marketingowe, takie jak działania PR i promocje w sklepach.
Dołącz do dyskusji: BEKO - Paniom domu jest lekko