SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bezcenne chwile” – Lufthansa reklamuje loty w Europie

W radiu, prasie i internecie rusza kolejna kampania reklamowa Lufthansy. Akcję pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy” przygotowały firmy McCann Erickson i Mindshare Polska.

Rozpoczęta właśnie kampania Lufthansy reklamuje nową ofertę lotów do europejskich metropolii z siedmiu największych lotnisk w Polsce. Przekaz pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy” podkreśla, że ceny takich połączeń w obie strony zaczynają się od 399 zł. W kampanii wykorzystywana jest ta sama kreacja, co w ubiegłorocznej akcji reklamowej Lufthansy (więcej na jej temat).


Obecna kampania obejmuje radio (wybrane stacje ogólnopolskie i lokalne), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Metro”, „Rzeczpospolita”, „Polityka”, „Newsweek”, „Wprost”) oraz internet (WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl). Akcję przygotowały agencja reklamowa McCann Erickson (kreacja) oraz dom mediowy Mindshare Polska (zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Bezcenne chwile” – Lufthansa reklamuje loty w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl