Białystok szuka realizatora kampanii promocyjnej
Władze Białegostoku ogłosiły przetarg na przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta skierowanej do jego mieszkańców. Oferta adresowana jest przede wszystkim do firm, które mają doświadczenie w realizacjach takich akcji.
Władze Białegostoku szukają firmy, która przygotuje reklamy prasowe i elektroniczne, reklamy w autobusach, spoty radiowe i telewizyjne i billboardy sponsorskie w różnych wariantach skierowane do różnych grup mieszkańców miasta. Wykonawca zlecenia ma również opracować strategię oraz plan kampanii wraz z rekomendacją mediów i nośników oraz opracować i zrealizować działania z zakresu marketingu bezpośredniego i public relations.
Urząd Miejski w Białymstoku planują akcje promocyjną
podkreślającą wartości i skojarzenia jakie wiążące się z miastem i
powodującą zwiększenie się identyfikacji z nim mieszkańców. W
trakcie kampanii ma być również zaprezentowane logo miasta, hasło
reklamowe i nowea strategia miasta.
Władze Białegostoku szukają firm, które mają doświadczenie w
realizacjach kampanii promocyjnych miast i regionów. Oferty można
składać do połowy czerwca, natomiast sama akcja zostanie
przeprowadzona w październiku.
Dołącz do dyskusji: Białystok szuka realizatora kampanii promocyjnej