Biedronka reklamuje w telewizji pieluchomajtki Dada
Wystartowała kampania reklamowa nowej wersji pieluchomajtek Dada Extra Soft Pantsy, sprzedawanych w sieci Biedronka. Działania przygotowały Duda Polska i Wavemaker.
Dada to marka własna pieluszek dla dzieci sieci Biedronka. Od lutego sprzedawane są w nowym rozmiarze (cztery) oraz w nowym opakowaniu.
Nowość Dada Extra Soft Pantsy reklamuje kampania, obecna w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN. Spot można obejrzeć też na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube.
- Dada Extra Soft Pantsy są gwarancją jakości, bezpieczeństwa i swobody. Zadbaliśmy także o to, by opakowania były atrakcyjne dla najmłodszych, dlatego też każdemu rozmiarowi patronuje inny, sympatyczny zwierzęcy bohater: fioletowy koń, pomarańczowy lew lub niebieski hipopotam - mówi Agata Maj, dyrektor kategorii produktów dla dzieci w Jeronimo Martins Polska.
Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Biedronka reklamuje w telewizji pieluchomajtki Dada