SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biedronka odnotowuje wzrost sprzedaży prasy

Biedronka informuje, że zwiększa liczbę placówek, gdzie można dokonać zakupu prasy. W czerwcu br. sieć odnotowała wzrosty na tym polu - sprzedała o ponad 20 proc. więcej gazet i czasopism niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
 

Reklama Biedronki z porównaniem do Lidla, fot. PAP/Jakub KaczmarczykReklama Biedronki z porównaniem do Lidla, fot. PAP/Jakub Kaczmarczyk

Biedronka sprzedaje prasę drukowaną w ponad 3000 placówek. Jak podaje, od początku br. pojawiło się 15 proc. nowych sklepów z ofertą gazet, tygodników i miesięczników. W ofercie Biedronki pozostaje 130 wydawnictw ogólnopolskich.

Biedronka ze wzrostem sprzedaży prasy

Cztery lata temu Biedronka nawiązała także współpracę ze Stowarzyszeniem Gazet Lokalnych. W zależności od lokalizacji, w sklepach sieci można znaleźć dziś ponad 116 tygodników i gazet lokalnych.

- Dzięki dobrej współpracy i rozumieniu potrzeb naszych klientów przez naszego partnera Garmond Press możemy zwiększać dostępność prasy w Polsce. Liczba sklepów, które oferują prasę jest systematycznie zwiększana. Zainteresowanie klientów rośnie wprost proporcjonalnie do wielkości ekspozycji. Jeśli chodzi o plany naszej sieci, to w dalszym ciągu planujemy wspieranie kategorii prasy drukowanej - przekazała mediom Marta Osial, dyrektorka kategorii w sieci Biedronka. Na koniec I kwartału br. Biedronka posiadała w całej Polsce 3 596 placówek.

Inaczej wygląda to w Empiku. Jak podawaliśmy niedawno, w salonach tej sieci wstrzymano sprzedaż prasy codziennej. Powodem jest wycofanie się Ruchu z kolportażu prasy i malejące zainteresowanie dziennikami.

Czytaj także: Przeszukano siedziby Biedronki i Dino

Jak informujemy na portalu Wirtualnemedia.pl, wydawcy cyfrowi i prasowi nadal walczą o poprawki do prawa autorskiego, wzmacniającego ich pozycję w negocjacjach z big techami. W poniedziałek w tej sprawie spotkali się w w Senacie z wicemarszałkinią Magdaleną Biejat. 

Dołącz do dyskusji: Biedronka odnotowuje wzrost sprzedaży prasy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl