SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Big Picture z obsługą marek luksusowych z portfolio William Grant & Sons

Do grona klientów agencji Big Picture dołączyła globalna marka alkoholi premium - William Grant & Sons.

Do zadań agencji Big Picture należy przygotowanie strategii przede wszystkim dla kampanii produktowych Glenfiddich i The Balvenie oraz ich realizacja, w tym koordynacja współpracy z influencerami, mediami oraz rekomendacje i działania kreatywne.

Pierwszym z realizowanych wspólnie z marką projektów jest kampania Glenfiddich 21YO Chinese New Year, komunikująca limitowaną edycję 21-letniej single malt whisky. Specjalne opakowanie na butelkę, zainspirowane Chińskim Nowym Rokiem, zostało stworzone przez utalentowanego artystę-ilustratora, Rlona Wanga.

W ramach kampanii agencja realizuje działania medialne, współprace influencerskie oraz działania z zakresu brand experience.

Za koordynację działań po stronie agencji Big Picture odpowiada zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, brand communications director. Działania realizuje Klaudia Lis, senior PR manager oraz Olga Retko, junior PR consultant.

William Grant & Sons ma w portfolio takie marki alkoholi jak Glenfiddich, Balvenie, Grant's, Hendrick's Gin, Sailor Jerry, Tullamore D. E.W. Irish Whiskey, Monkey Shoulder i Drambuie.

Współpraca ma charakter stały i została nawiązana w wyniku rekomendacji.

Dołącz do dyskusji: Big Picture z obsługą marek luksusowych z portfolio William Grant & Sons

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl