SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bilety na koncerty podrożały w tym roku o 28 proc.

 Na przestrzeni roku cena biletu na koncerty wzrosła średnio o 28 proc. - wynika z danych serwisu eBliet.

W pierwszych trzech kwartałach 2022 r. eBilet dystrybuował bilety na 48 tys. imprez, o ponad 260 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2019 r.  Pod względem łącznej liczby zorganizowanych imprez dominowały teatry.

Polacy chętnie chodzą na koncerty

Najwięcej biletów sprzedano w tym roku na koncerty i sportowe imprezy masowe np. Męskie Granie, Open’er Festival, koncerty Dawida Podsiadło czy Mistrzostwa Świata w piłce siatkowej mężczyzn i kobiet.

- Zdecydowana większość 2022 roku to absolutny boom w sprzedaży biletów. Jednak w ostatnich tygodniach widzimy lekkie wyhamowanie, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach.  Mimo, że cena biletu na występ ulubionego artysty jest wyższa średnio o 28 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, publiczność potrzebuje spotkań, doznań i oderwania od codzienności. Fan jest w stanie jednorazowo przeznaczyć więcej pieniędzy na długo wyczekiwany koncert ulubionej gwiazdy. Prognozujemy jednak, że w 2023, pomimo trwającego kryzysu, wartość rynku wzrośnie. Głównie za sprawą idących w górę cen biletów, chociaż warto podkreślić, że są one wciąż nieproporcjonalnie niższe do rosnących kosztów produkcji wydarzeń takich jak transport, energia czy scenotechnika - mówi Bartek Troński, wiceprezes eBilet.

Nowa identyfikacja eBilet

Serwis eBilet w obecnej sytuacji rynkowej zdecydował się na wprowadzenie nowej wersji portalu i komunikacji wizualnej.

- Wspólne biuro,  nowa, nowoczesna identyfikacja wizualna i dodanie Powered by Allegro do logotypu to kolejny krok w kierunku umacniania synergii z Grupą Allegro. W II kwartale 2022 eBilet przyczynił się do zwiększenia dynamiki wzrostu GMV Grupy o 1,3 punktu procentowego. W kwartale III było to 0,5 punktu -  mówi Edyta Sidwa, prezeska eBilet.

Odświeżony portal eBilet.pl jest bardziej przejrzysty i intuicyjny dla użytkownika. Ulepszona została także wersja mobilna strony.Bardziej wyeksponowana wyszukiwarka pozwala na wygodniejsze filtrowanie wydarzeń pod kątem daty i lokalizacji.

Nowy wygląd otrzymały również bilety, vouchery, materiały marketingowe oraz wszelka ekspozycja marki podczas obsługi imprez. Za przygotowanie identyfikacji wizualnej marki odpowiada agencja na_ty, a projekt nowego serwisu MDA.

Dołącz do dyskusji: Bilety na koncerty podrożały w tym roku o 28 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl