Carlsberg wprowadza izotoniczne piwo bezalkoholowe Birell
Carlsberg Polska poszerzył swoją ofertę o nowe bezalkoholowe piwo o właściwościach izotonicznych - Birell. Nowość dostępna jest w wybranych sklepach, a jej wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa. Przygotowały ją firmy Noble Graphics i Initiative.
Birell to propozycja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, uprawiających sport i szukających orzeźwienia w trakcie i po wysiłku fizycznym. Nie zawiera dodatku cukru poza naturalnie występującymi cukrami ze zbóż i ma mniej kalorii niż zwykłe piwo. Ma właściwości izotoniczne.
- Ponad 60 proc. Polaków deklaruje też prowadzenie aktywnego trybu życia . Dajemy im możliwość delektowania się smakiem piwa bezalkoholowego o właściwościach izotonicznych. Z naszą nową marką będziemy w tym roku obecni m.in. poprzez sponsoring i sampling na wielu imprezach biegowych i sportowych w Polsce - mówi Dariusz Chalecki, marketing manager piw bezalkoholowych & super premium w Carlsberg Polska.
Launch produktu wspiera kampania reklamowa. Spot telewizyjny pokazuje, jak spędzać czas aktywnie, wśród znajomych i przyjaciół.
Działania reklamowe obejmują również nośniki OOH i mobile, aktywność w mediach społecznościowych oraz VOD.
Kreacją spotu globalnie zajęła się agencja Noble Graphics, zaś planowanie oraz realizację działań reklamowych powierzono domowi mediowemu Initiative.
W portfolio Carlsberg Polska znajdują się brandy Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Somersby, Grimbergen, Bosman oraz Piast.
Dołącz do dyskusji: Carlsberg wprowadza izotoniczne piwo bezalkoholowe Birell