SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Bitwa na głosy” straciła milion widzów, przegrywa z TVP1 i TVN

Drugą edycję “Biwy na głosy” po pięciu odcinkach ogląda w TVP2 o około 1,2 mln widzów mniej niż śledziło pierwszą serię muzycznego show. W czasie emisji programu Dwójka przegrywa z TVP1 i TVN, lepsza jest tylko od Telewizji Polsat.

“Bitwa na głosy 2” nadawana jest w TVP2 w soboty o 20.05. Po pięciu tygodniach nadawania oglądalność show wynosi 2,64 mln widzów, co przekłada się na 17,14 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i tylko 14,47 proc. w grupie komercyjnej - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Nadawana rok temu w tym samym paśmie pierwsza odsłona “Bitwy” po pięciu odcinkach miała 3,8 oglądających widzów, a udział stacji wynosiło odpowiednio 24,32 proc. i 20,88 proc.

Widowisko daje obecnie TVP2 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Liderem jest Jedynka, emitująca wówczas gł. “Komisarza Alexa” i filmy fabularne, co daje jej 20,93 proc. udziału. Wiceliderem jest TVN (“X Factor”, filmy; 20,18 proc.). Za TVP2 plasuje się natomiast Polsat (filmy; 11,95 proc.). W grupie komercyjnej Dwójka przegrywa także z TVP1 i TVN, ale jej przewaga nad Polsatem jest minimalna.

Z danych telemetrycznych wynika, że program “Bitwy na głosy” śledzą najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.


 
W drugiej edycji show zespoły zdecydowało się prowadzić osiem nowych gwiazd: Edyta Górniak, Natalia Kukulska, Janusz Panasewicz, Ryszard Rynkowski, Mezo, Kamil Bednarek, Monika Kuszyńska oraz siostry Przybysz. Gospodarzem programu jest Hubert Urbański, a za produkcję wykonawczą odpowiada Mastiff Media Polska.



Widownia “Bitwy na głosy”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
03-03-2012 2 548 769 16,26% 14,03%
10-03-2012 2 623 445 16,66% 14,29%
17-03-2012 2 698 095 17,72% 15,44%
24-03-2012 2 451 626 17,04% 13,62%
31-03-2012 2 887 375 18,09% 14,94%
Średnia 2 640 246 17,14% 14,47%


Oglądalność show na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 3 223 620 20,93% 15,80%
TVN 3 107 747 20,18% 25,10%
TVP2 – Bitwa 2 640 246 17,14% 14,47%
Polsat 1 841 531 11,95% 14,41%


 Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,09% 75
Kobiety 63,91% 123
Wiek  4-9 2,02% 34
 10-15 4,89% 73
16 - 19 3,72% 68
20 - 24 2,99% 39
25 - 29 3,22% 36
30 - 34 5,64% 68
35 - 39 7,17% 97
40 - 44 5,74% 89
45 - 49 7,35% 110
50 - 54 10,61% 133
55 - 59 10,93% 140
60 35,71% 173
Wlk. miasta Wieś 44,90% 114
< 50 tys. 26,53% 113
50-100 tys. 7,03% 85
100-200 tys. 6,92% 90
> 200 tys. 14,62% 69
Zawód Top management 6,40% 65
Pracownicy średniego szczebla 14,36% 92
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,30% 92
Emeryci 42,51% 168
Inni 19,42% 64
Wykształcenie Podstawowe 49,05% 122
Średnie 30,56% 94
Wyższe 13,47% 92
Inne 6,92% 55

Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” straciła milion widzów, przegrywa z TVP1 i TVN

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sobek
Zle sie dzieje w państwie duńskim
0 0
odpowiedź
User
Sobek
Zle sie dzieje w państwie duńskim
0 0
odpowiedź
User
Redakcja Dwójki, Chujki!
Sobeki, przestańcie tak pisać! Proszę was!
0 0
odpowiedź