BlackBerry ze wzrostem zysku, w dół przychód
Firma BlackBerry zakończyła swój ostatni kwartał spadkiem przychodu. Wzrósł za to jej zysk, co było efektem niższych wydatków na marketing oraz badania i rozwój.
W zakończonym 31 sierpnia br. II kwartale roku fiskalnego 2019 BlackBerry zanotowało zysk netto w wysokości 43 milionów dolarów, w porównaniu do 19 milionów dolarów zysku w analogicznym okresie roku poprzedniego oraz 60 milionów dolarów straty we wcześniejszych trzech miesiącach.
Tymczasem przychód BlackBerry sięgnął w II kwartale 210 milionów dolarów, wobec 238 milionów dolarów przed rokiem (spadek o 13 proc.) i 213 milionów dolarów we wcześniejszym kwartale.
Większych spadków jeśli chodzi o przychód firmie udało się uniknąć m.in. dzięki obniżeniu nakładów na sprzedaż i marketing (o 6 proc. r/r) oraz badania i rozwój (o 15 proc. r/r).
Dołącz do dyskusji: BlackBerry ze wzrostem zysku, w dół przychód