Blisko 60 tys. zł za spot przy serwisie sportowym w Polsacie
W cenniku reklamowym Polsatu na luty br. najwyżej wyceniono spot emitowany przy niedzielnym, wieczornym wydaniu serwisu sportowego - kosztuje blisko 60 tys. zł.
Na 59,2 tys. zł (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów) wyceniono spot w bloku reklamowym przy wieczornym serwisie sportowym w niedziele. W dni powszednie stawka jest niższa i nie przekracza kwoty 36,1 tys. zł.
Spot przy "Wydarzeniach" kosztuje 43,8 tys. zł w niedziele i 54,1 tys. zł w dni powszednie, zaś przy prognozie pogody - 49,4 tys. zł w niedzielne wieczory i 33,9 tys. zł w dni robocze.
Za reklamę przy serialu "Pierwsza miłość" trzeba zapłacić 53,7 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani emisją reklam w poniedziałkowym paśmie filmowym "Mega Hit" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 38,3 tys. zł. Z kolei ci, którzy chcą się pojawić w niedzielnym paśmie kabaretowym zapłacą za emisję spotu 50,3 tys. zł.
W lutym Polsat wieczorami emituje głównie filmy, we wszystkie dni tygodnia. Jedną z nowości jest program "Farma" - tutaj reklamę wyceniono na 45,9 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy telewizyjnej - po Biurze Reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na luty.
Dołącz do dyskusji: Blisko 60 tys. zł za spot przy serwisie sportowym w Polsacie