BoboVita reklamuje nowości hasłem „Odkryj sposób mam na mniam!”
Pod hasłem „Odkryj sposób mam na mniam!” trwa ogólnopolska kampania BoboVita, w której marka promuje nowość - BoboVita JogoMi. Kampanię przygotowały Havas Warsaw, Easy Hell, MediaCom, K2 Precise i Alert Media Communications.
BoboVita JogoMi to kompozycje owoców z kremowym jogurtem zamknięte w tubkach, które można podać dziecku w każdej chwili.
Produkt reklamuje 15-sekundowa reklama, emitowana m.in. w stacjach tematycznych TVN. Dodatkowo ruszyła zasięgowa kampania online.
Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Spot zrealizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: BoboVita reklamuje nowości hasłem „Odkryj sposób mam na mniam!”