Bohaterowie kampanii Dulux 'Wiemy, jak łączyć kolory' wychodzą naulice
Przez najbliższe weekendy bohaterowie reklamy telewizyjnej Dulux"Wiemy, jak łączyć kolory" pojawią się na ulicach największychpolskich miast. Akcję przygotował i realizuje dom mediowy MediaCom.
W ramach ambientowej kampanii reklamowej Duluxaktorzy grający w spocie tej marki pod hasłem "Wiemy, jak łączyćkolory" pojawią się na głównych ulicach największych polskichmiast. Bohaterowie o imionach nawiązujących do nazw poszczególnychfarb (Mglisty Poranek, Oliwkowy Szyk, Śliwka Węgierka i NiewinnyRóż) w towarzystwie owczarka staroangieskiego, ikony Dulux, będąwręczać przechodniom kolorowe balony, inspirując do odkrywaniaoryginalnych zestawień barw. Akcja ma podkreślić niekonwencjonalnepodejście marki do dobierania i komponowania kolorów nie tylko wewnętrzach.
Kampania w poszczególne weekendy będzie prowadzona w Krakowie(21-23 sierpnia), Trójmieście (21-23 sierpnia), Warszawie (14-16 i21-23 sierpnia), Wrocławiu (21-23 i 28-30 sierpnia), Poznaniu(28-30 sierpnia) i Katowicach (28-30 sierpnia). Koncepcję działańprzygotował dom mediowy MediaCom, który zajmujesię również ich realizacją.
Dołącz do dyskusji: Bohaterowie kampanii Dulux 'Wiemy, jak łączyć kolory' wychodzą naulice