Bracia Komersowie reklamują Pocztę Polską w e-commerce (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa usług Poczty Polskiej skierowanych do branży e-commerce. Akcję, której bohaterami są bracia Komersowie, przygotowały firmy CAM Media i Mindshare Polska.
Kampania jest oparta na miniserialu, którego bohaterami są Eryk i Eugeniusz Komersowie, bracia prowadzący sklep internetowy. W kolejnych odcinkach zabawne dialogi i nieprzewidziane sytuacje z udziałem braci prezentują różne usługi Poczty Polskiej dla branży w e-handlu. Odcinki są publikowane w serwisie i na kanale youtube’owym firmy.
>>> Poczta Polska stawia na e-commerce, rozwija ofertę dla sklepów internetowych
- Z usług Poczty Polskiej skorzystało już 60 proc. przedsiębiorców zajmujących się e-handlem. Poprzez nową kampanię chcemy ich przekonać, że warto zostać z nami na stałe, poinformować o nowych usługach oraz wyjść z ofertą do klientów, którzy jeszcze z nami nie współpracowali - wylicza Marcin Szymkowiak, dyrektor biura marketingu i filatelistytki w Poczcie Polskiej. - Naszym celem jest pełna obsługa logistyczna branży e-commerce, tak aby właściciele sklepów mogli skoncentrować się na swojej podstawowej działalności - zapowiada.
Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie, obejmuje m.in. spoty na YouTubie (formaty pre-roll, masthead i zwiastuny) oraz inne reklamy (m.in. niestandardowe formaty i performance marketing na Allegro, aktywności SEO).
Kreację kampanii przygotowała agencja CAM Media, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Bracia Komersowie reklamują Pocztę Polską w e-commerce (wideo)