SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brak odpowiedniej ilości snu w nowej kampanii Samsunga

Agencja Hand Made zrealizowała najnowszą kampanię dla marki Samsung  - “SleepWell”. Produkcja dotyka ważnego współczesnego problemu społecznego, jakim jest brak odpowiedniej ilości snu.

Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu wideo i kreacji digitalowych oraz projekt dedykowanej strony internetowej. Współpraca obejmuje także działania z ekspertami z Instytutu BezStresu.

W spocie położono duży nacisk na konsekwencje związane z niedoborem snu. Widzimy więc objawy niewyspania, które - lekko przerysowane - wyglądają groteskowo. Zwłaszcza, gdy puentuje je bagatelizujący uśmiech. Właśnie ta akceptacja jest problemem adresowanym w kampanii.

Wsparciem w jego rozwiązaniu jest opracowany z ekspertami Poradnik SleepWell by Samsung. Z kolei najnowszy produkt - Samsung Galaxy Watch 5 i 5Pro z funkcją monitorowania  snu - przypomina, że samo posiadanie zegarka nie wystarczy.

- Dzięki temu kampania reklamowa skłania do refleksji, poruszając ważny problem społeczny związany z niedoborem snu - mówi Zofia Tarnawczyk, Senior Copywriter w Hand Made

 <iframe allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen="" src="https://www.youtube.com/embed/5qodnogoPhY" title="SAMSUNG SLEEPWELL, spot 30" "="" width="640" height="480" frameborder="0">

Kampania prowadzona jest w kanałach digitalowych oraz w wybranych kinach.



To nie pierwsza współpraca na linii Hand Made - Samsung. Agencja od 3 lat wspiera markę Samsung Customer Care, projektując materiały graficzne i animacje w mediach społecznościowych. W ubiegłym roku Hand Made przygotowała również ideę kreatywną oraz odpowiadała za produkcję spotu reklamowego i materiałów graficznych dla kampanii “Magia świąt. NIC więcej”.

Dołącz do dyskusji: Brak odpowiedniej ilości snu w nowej kampanii Samsunga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl