Brand24 zyskał przez kwartał 237 klientów, ma ich 3,3 tys.
Na koniec marca br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 miała 3 333 aktywnych klientów, wobec 3 096 na koniec ub.r. i 2 384 na koniec marca ub.r.
W skali kwartału liczba aktywnych klientów Brand24 wrosła o 7,6 proc., a w skali roku - o 39,8 proc. Firma oferuje odpłatną platformę internetową do monitoringu internetu, w tym mediów społecznościowych.
Na koniec ub.r. 51 proc. klientów Brand24 było z Polski, a reszta - spoza kraju. Spółka w sprawozdaniu finansowym za ub.r. stwierdziła, że w najbliższych latach udział klientów zagranicznych będzie rósł.
Większe pieniądze dają firmie klienci zagraniczni (w ub.r. ARPU, czyli średni miesięczny wpływy od takiego klienta wynosił 110 dolarów, po wzroście o 9 dolarów w skali roku) niż ci z Polski (w ub.r. ARPU wyniosło 318 zł, wobec 303 zł w 2017 roku).
W ub.r. Brand24 zanotował wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 59 proc. do 11,83 mln zł, 69 tys. zł zysku EBITDA i 1,75 mln zł straty netto.
Głównym akcjonariuszem firmy jest Larq Growth Fund I FIZ - ma 35,79 proc. jej akcji. Do prezesa spółki Michała Sadowskiego i członka jej zarządu spółki Piotra Wierzejewskiego należy po 12,36 proc. akcji, a do firmy Venture - 9,55 proc.
Dołącz do dyskusji: Brand24 zyskał przez kwartał 237 klientów, ma ich 3,3 tys.