Brand24 ma 2 829 klientów, w połowie 2019 roku chce osiągnąć rentowność
Na koniec września br. firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu miała 2 829 aktywnych klientów, co wobec 2 544 na koniec czerwca oznacza wzrost o 11,2 proc. - Zakładamy, że mniej więcej od połowy 2019 roku wyjdziemy „na plus” na poziomie zysku netto - zapowiada prezes spółki Michał Sadowski.
Na koniec września ub.r. Brand24 miał 1 912 aktywnych klientów, co oznacza, że w skali roku osiągnął wzrost o 48 proc.
- Nasze narzędzie do monitoringu treści w internecie używane jest już w 110 krajach, czyli w ponad połowie państw na całym świecie. Działania koncentrujemy obecnie zarówno na pozyskiwaniu nowych klientów, jak i jak najdłuższym utrzymywaniu tych, którzy mają już u nas abonament. Stali użytkownicy mogą zawsze liczyć na nasze wsparcie merytoryczne i techniczne. W trybie ciągłym pracujemy nad nowymi funkcjami, wyglądem, a przede wszystkim jakością danych. Dzięki tym działaniom nieustannie poprawiamy retencję (zdolność do utrzymywania klientów). Kontynuujemy także działania marketingowe, które przekładają się na wzrost odwiedzin naszej strony i zwiększanie się rejestracji kont testowych - opisuje Michał Sadowski, prezes Brand24.
- Głębokość kanałów akwizycji klienta jest niemal nieograniczona, więc mamy jeszcze spore pole do popisu. Jesteśmy zadowoleni z liczby klientów pozyskanych w trzecim kwartale br. - istotnie zbliżyliśmy się do celu z programu motywacyjnego dla naszych pracowników, postawionego sobie na koniec tego roku (2 935 klientów). Wyniki sprzedażowe trzeciego kwartału 2018 roku są potwierdzeniem, że nasz kierunek rozwoju jest dobry, satysfakcjonujący na poziomie osiąganych rezultatów - dodał Sadowski.
Brand24 ze wzrostem wpływów, w połowie 2019 roku ma stać się rentowny
W pierwszej połowie br. Brand24 zanotował 2,92 mln wpływów sprzedażowych, co wobec 1,92 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 52,2 proc. Wynik EBITDA firmy pogorszył się w skali roku ze 176 tys. zł zysku do 149 tys. zł straty, a strata netto zwiększyła się z 5 do 195 tys. zł.
Od stycznia do czerwca br. średnie miesięczne wpływy od polskiego klienta Brand24 wynosiły 316 zł (o 13 zł więcej niż w całym ub.r.), a od zagranicznego - 111 dolarów (wobec 101 w ub.r. Ogółem przeciętny przychód od klienta wzrósł z 330 zł w ub.r. do 348 zł w minionym półroczu.
Znacząco rosną też miesięczne przychody firmy z abonamentów opłacanych cyklicznie (MRR - Monthly Recurring Revenue). Na koniec drugiego kwartału ub.r. ten wskaźnik wynosił 599 tys. zł, w czerwcu br. - 946 tys. zł, a w sierpniu przekroczył poziom miliona zł.
- Wersja globalna narzędzia jest istotnym motorem napędowym wzrostu przychodów oraz liczby klientów Brand24, a jej rozwój w opinii zarządu jest kluczowy dla wzrostu wartości spółki w przyszłości - napisano w raporcie finansowym firmy.
- Zakładamy, że mniej więcej od połowy 2019 roku wyjdziemy „na plus” na poziomie zysku netto - zapowiada Michał Sadowski.
Pod koniec stycznia br. Brand24 zadebiutował na rynku giełdowym NewConnect, po tym jak w listopadzie ub.r. w ofercie prywatnej sprzedała 110 tys. swoich nowych akcji po 31,76 zł za sztukę. Spółka została wyceniona na 60 mln zł.
Główni akcjonariusze firmy to fundusz Larq (ma 39,01 proc. akcji), członkowie jej zarządu Michał Sadowski i Piotr Wierzejewski (po 12,4 proc.) i Venture (9,59 proc.).
W piątek na koniec sesji kurs akcji Brand24 wynosił 36 zł, co dawało kapitalizację spółki w wysokości 71,98 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Brand24 ma 2 829 klientów, w połowie 2019 roku chce osiągnąć rentowność
odwiedzając tę stronę .......... ➥➥ ➥ ➥➥ www.CashPay40.Com