SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół

W październiku 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych znalazł się dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Fun Club”, z kolei najwięcej stracił „Twist”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku wyniosła 123 742 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 24,14 proc.

Drugie miejsce należało do magazynu „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 5,53 proc. do poziomu 73 622 egz.

Ostatnia lokata podium przypadła, również wydawanemu przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznikowi „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 8,90 proc. do 66 489 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 32,80 proc. i wyniosła 50 403 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

123 742

163 124

Fun Club

73 622

69 767

Bravo Girl

66 489

72 987

Twist

50 403

75 000


W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Twist” - było to 42,56 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

123 742

142 110

Fun Club

73 622

94 107

Bravo Girl

66 489

73 778

Twist

50 403

87 756

Dołącz do dyskusji: „Bravo” na czele pism młodzieżowych, „Twist” o 33 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl