Brązowy Lew dla Polaków
Agencja reklamowa JWT Warszawa zdobyła Brązowego Lwa w mocnej kategorii reklamy prasowej.
Na 53. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes jurorom spodobał się ich reklama szamponu do włosów Sunsilk.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani zdobytą nagrodą. Na wyróżnionym zdjęciu jest but przewleczony sznurowadłem z włosa, a pod nim napis „Żeby włosy były mocne”, co wydaje się być bardzo obrazowe. Za kreację odpowiedzialna jest Karolina Czarnota (art director) i Monika Kamińska (copywriter)” - informuje „Wirtualnemedia.pl” Dariusz Zatorski, dyrektor kreatywny JWT Warszawa, wcześniej dyrektor kreatywny Leo Burnett i zdobywca kilku Canneńskich Lwów.
Oprócz Sunsilk, na tegorocznych finałowych shortlistach JWT Warszawa widniała jeszcze czterokrotnie, w katagorii „Outdoor”, za kreację dla butów marki Converse.
„Wszyscy mówili, że to właśnie tutaj mamy największe szanse na nagrodę, tym bardziej jesteśmy zaskoczeni i szczęśliwi” – dodaje Dariusz Zatorski.
To trzeci Lew w tym roku zdobyty przez Polskę. W kategorii Media Lions Brązowego Lwa zdobyła agencja Saatchi & Saatchi za kampanię dla Amnesty International, a Złoto Katarzyna Nowacka i Tomek Zieliński z agencji TBWA jako Young Creatives.
Dołącz do dyskusji: Brązowy Lew dla Polaków