BRE Bank znów reklamuje bankowość transakcyjną
Rusza telewizyjny etap kampanii reklamującej bankowość transakcyjnąw BRE Banku. Akcję przygotowały agencja Red8 Communication Group idom mediowy MPG.
Startująca właśnie telewizyjna kampania bankowości transakcyjnejw BRE Banku podkreśla, że ta oferta wspomaga zarządzaniekrótkoterminowymi finansami oraz organizację i realizacjępłatności, należności i zobowiązań. Przekaz pod hasłem "Zarządzaniefinansami firmy z przyszłością", oparty na półprzezroczystymhologramie pokazującym fragment funkcjonalności platformy iBRE,jest skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw. Obecny etapkampanii stanowi kontynuację działań rozpoczętych w połowiepaździernika w prasie i internecie (więcej).
W ramach akcji 15-sekundowy jest emitowany w TVN24 i TVN CNBCBiznes. Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy grudnia -przygotowała agencja Red8 Communication Group, natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: BRE Bank znów reklamuje bankowość transakcyjną