Broker FM wprowadza jesienny cennik reklamowy
Broker FM ogłosił cennik reklamowy obowiązujący od początku września do końca roku. Najdroższe spoty w porannym paśmie RMF FM kosztują 18,5 tys. zł.
Broker FM ogłosił właśnie jesienny cennik reklamowy, który będzie obowiązywał dokładnie od 31 sierpnia do 3 stycznia przyszłego roku. W ramach tej oferty można planować i kupować kampanie reklamowe emitowane wyłącznie na warszawskiej częstotliwości RMF Classic. Kolejny cennik zostanie przedstawiony w listopadzie, a następne będą już regularnie ogłaszane dwa razy w roku.
W jesiennym cenniku Brokera FM najdroższe są spoty w paśmie porannym RMF FM - w czwartki i piątki 30-sekundowa reklama miedzy 8:00 a 10:00 kosztuje 18,5 tys. zł, między 7:00 a 8:00 - 16,2 tys. zł, a od poniedziałku do środy między 8:00 a 10:00 - 15,5 tys. zł. W soboty za taki spot w paśmie porannym trzeba zapłacić maksymalnie 8,5 tys., a w niedziele - 4 tys. Wieczorami ceny są o wiele niższe, wynosząc w paśmie 20:00-21:00 od 2,8 tys. zł (czwartki i piątki) do 800 zł (niedziele).
Z kolei w RMF Maxxx ceny 30-sekundowych spotów w poszczególnych rozgłośniach regionalnych wynoszą do 330 zł (RMF Maxxx Trójmiasto od poniedziałku do piątku między 15:00 a 18:00), a ogółem najwyższe są w paśmie popołudniowym. Z kolei za emisję takiej reklamy w 15 miastach należących do sieci trzeba zapłacić maksymalnie 1,9 tys. zł (od poniedziałku do piątku między 8:00 a 12:00 15:00 a 18:00). Natomiast w RMF Classic najdroższa reklama 30-sekundowa jest w dni powszednie między 7:00 a 11:00 - kosztuje 770 zł, natomiast w RMF Classic Warszawa - wyodrębnionym w tym cenniku - między 9:00 a 11:00 (640 zł).
Dołącz do dyskusji: Broker FM wprowadza jesienny cennik reklamowy