BTL Point Group realizuje aktywności samplingowe dla Kinder Bueno
BTL Point Group realizuje animacje samplingowe połączone z konkursem SMS dla marki Kinder Bueno.
Działania odbywają się w ośmiu największych aglomeracjach i koncentrują się w okolicach uczelni, akademików i miejsc spotkań młodzieży. Dystrybucji sampli towarzyszy konkurs SMS, w którym do wygrania są samochody Smart - wypożyczone na 2 dni dla każdego zwycięzcy w danym dniu. Konkurs polega na jak najszybszym odpowiedzeniu na proste pytanie związane z Kinder Bueno. Działaniom na uczelniach towarzyszy ekspozycja Smartów na uczelniach.
Wszystkie osoby, które wzięły udział w zabawie, biorą udział w konkursie finałowym, w którym można wygrać bilety na koncert zespołu The Bravery - wraz z pobytem w Londynie dla dwóch osób.
Za koncepcję i egzekucję działań samplingowych odpowiada agencja marketing services BTL Point Group, kreację ulotki dostarczyła agencja Arc, a technologię do realizacji konkursu SMS zapewnia MOBILE Point Group (AdMobile).
Dołącz do dyskusji: BTL Point Group realizuje aktywności samplingowe dla Kinder Bueno