Burda i G+J połączyły biura reklamy. Szefową Barbara Topol
Biura reklamy spółek Burda Media Polska i G+J Polska zostały połączone w jedną jednostkę. Szefową nowego biura reklamy została Barbara Topol.
Topol, będąca od 2011 roku dyrektorem sprzedaży wydawnictwa G+J Polska, objęła nowo utworzone stanowisko pod nazwą commercial director of advertising sales, corporate publishing & business development.
Za poszczególne segmenty połączonego portfolio Burdy i G+J w Polsce w nowej strukturze odpowiedzialnych jest pięć osób. Zespół zarządzający tworzą: Agnieszka Kieszczyńska jako sales director luxury & lifestyle, Beata Bartczak jako sales director women advisory, Małgorzata Gurbała jako sales director design & garden, Katarzyna Nowakowska jako sales director men & special interest oraz Konrad Gacki jako sales director international sales, food & special issues.
Konrad Gacki, Małgorzata Gurbała i Agnieszka Kieszczyńska jako senior advertising managerowie stanowili dotąd zespół zarządzający biurem reklamy Burda Media Polska (jednostka ta nie miała przez ostatni rok szefa, więcej na ten temat). Z kolei Beata Bartczak była zastępcą dyrektora biura reklamy G+J Polska ds. reklamy women & lifestyle, zaś Katarzyna Nowakowska pełniła analogiczną funkcję w odniesieniu do reklamy w segmencie men & special interest.
Na swoim stanowisku pozostaje Joanna Chlebna, sprawująca funkcję new business & content media directora (dotąd w G+J Polska, teraz w całej Grupie Burda w Polsce). W dziale reklamy zostają też Małgorzata Teodorowicz, dotąd dyrektor ds. korporacyjnego rozwoju biura reklamy G+J i Magda Groszewska, będąca w G+J dyrektorem urody. Nie ustalono jeszcze jak nazywać się będą ich nowe stanowiska.
- Ogłosiliśmy skład zarządzający połączonym biurem reklamy. Jego struktura i podział stanowisk ukształtuje się w ciągu najbliższych dni - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Helman, dyrektor wydawniczy Grupy Burda w Polsce. Zapewnia, że na razie nie ma mowy o żadnych zwolnieniach w biurze reklamy.
Na razie pracownicy dotychczasowego biura reklamy Burdy Media Polska pozostają w siedzibie firmy przy ul. Wareckiej w Warszawie, a pracownicy biura reklamy G+J Polska w budynku spółki przy ul. Marynarskiej. Docelowo jednak całe biuro ma pracować w jednej siedzibie. Nie zdecydowano jeszcze w której.
Połączenie biur reklamy to pierwsza zmiana w strukturze po zakupie polskich spółek z grupy G+J przez Grupę Burda International. Transakcja została sfinalizowana w drugiej połowie października br. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Burda i G+J połączyły biura reklamy. Szefową Barbara Topol
ciekaw jestem jak znajomi zostaną umocowani w połączonym kopro-bizancjum.