Burger King promuje swoje kawy celując w Starbucksa
Sieć Burger King rozpoczęła promocję sprzedawanej w swoich restauracjach kawy. W reklamach odwołuje się do sieci kawiarni Starbucks zachęcając klientów, że u niego jest taniej i smaczniej.
Od 15 marca Burger King oferuje specjalną promocję na kawę. Dzięki subskrypcji BK Café Coffee klient za 5 dolarów miesięcznie może dostać codziennie filiżankę gorącej parzonej kawy Arabica.
Promocja jest dostępna tylko po pobraniu aplikacji BK. Osoby, które to zrobią, mogą skorzystać z karty ofert w aplikacji BK, zarejestrować się i gdy codziennie uruchomią tę aplikację mogą otrzymać przez miesiąc, codziennie filiżankę kawy – za 5 dolarów miesięcznie.
By wypromować tę ofertę, Burger King uruchomił w internecie kampanię. W reklamach odwołuje się do jednej z największych na świecie kawiarni Starbucks i przekonuje swoich klientów: „Ciesz się z BK Café przez miesiąc za cenę dużego cappuccino od Starbucks”.
Burger King jest znany z tego, że często promuje się uderzając bezpośrednio w swoich rynkowych konkurentów. W jednej z ostatnich kampanii w taki sposób reklamował grillowanego kurczaka – wykorzystał to tego wizerunek króla ubranego dokładnie tak samo jak pułkownik Sanders – ikona marki KFC.
Kilka tygodni wcześniej wykorzystał w swojej kampanii fakt, że McDonald's stracił wyłączne prawo do używania nazwy Big Mac.
Za realizację ostatniej kampanii odpowiada agencja FCB New Jork.
Dołącz do dyskusji: Burger King promuje swoje kawy celując w Starbucksa