Burger King na nowych reklamach nie umieszcza zdjęć produktów
Fastfoodowa sieć Burger King wymyśliła kreatywny sposób na promocję. Na nowych grafikach zrezygnowano z pokazywania produktów marki.
Znana z wielu oryginalnych akcji marketingowych marka Burger King ponownie zaskakuje w nowej kampanii przygotowanej w Niemczech.
Na billboardach fastood promuje trzy produkty - kanapkę Whopper, King's Beef i roślinnego Long Chickena wraz z ich cenami. Ale na plakatach nie ma żadnych zdjęć produktów, tylko duża pusta przestrzeń, w której powinny znajdować się wizualizacje jedzenia.
Burger King robi to oczywiście celowo - żeby pokazać klientom, ze kanapki są robione na bieżąco po dokonaniu zamówienia z najświeższych produktów. Koncept zakłada, że nie można pokazać jedzenia, gdyż nie zostało ono jeszcze przygotowane.
Zobacz także: Nietypowa promocja. Darmowa kanapka z Burger Kinga za kupno frytek konkurencji
Kampanię "Not Made Yet" przygotowała agencja Grabarz & Partner, obsługująca Burger Kinga w Niemczech.
Burger King zmienia składy produktów
Burger King w swojej strategii marketingowej mocno stawia na promowanie składu serwowanych produktów - bez konserwantów. W ubiegłym roku w ramach kampanii "Keep It Real Meals" marka ogłosiła deklarację wykreślenia ponad 120 sztucznych składników z posiłków serwowanych w swoim menu.
Zobacz także: Burger King ironicznie składa życzenia na 50. urodziny McDonald's
Zmianę składów w swoim menu Burger King zasygnalizował w roku 2020 głośną kampanią "The Moldy Whooper". Ta swoista "antyreklama" pokazywała klatka po klatce proces psucia się i pokrywania pleśnią sztandarowej kanapki sieci - Whoopera. W ten sposób marka zakomunikowała, że posiłek nie zawiera konserwantów oraz sztucznych barwników i aromatów.
Dołącz do dyskusji: Burger King na nowych reklamach nie umieszcza zdjęć produktów