BZ WBK już bez Kevina Spacey. Kredyt reklamują Kuna, Jakubik, Wszołkówna i K2 (wideo)
Bank Zachodni WBK zakończył prawie półtoraroczną współpracę reklamową z Kevinem Spacey. W nowej kampanii, promującej kredyt gotówkowy, występują Izabela Kuna, Arkadiusz Jakubik, Iwona Wszołkówna i członkowie kabaretu K2. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.
Kevin Spacey ambasadorem reklamowym BZ WBK został w październiku 2013. W kolejnych spotach występował z polskimi aktorami: z Pawłem Szajdą promował kredyt gotówkowy w okresie bożonarodzeniowym, z Anną Dereszowską także kredyt, z Arkadiuszem Jakubikiem konto mobilne, a z Aleksandrą Kisio kredyt w okresie wakacyjnym. Ostatnia kampania z jego udziałem, promująca kredyt gotówkowy, była prowadzona w listopadzie i grudniu ub.r.
- Kevin Spacey był twarzą banku przez półtora roku. Dotychczas na taki okres Bank Zachodni WBK zawiera kontrakty reklamowe z gwiazdami - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Artur Sikora, kierujący w banku komunikacją korporacyjną i marketingową.
Przypomnijmy, że wcześniej BZ WBK przez podobny okres reklamowali m.in. Chuck Norris, Antonio Banderas, Danny DeVito i Gerard Depardieu, a w pojedynczych kampaniach wystąpili też Leo Beenhakker i John Cleese, z kolei w spocie banku emitowanym przy transmisjach meczów piłkarskiej reprezentacji występuje Pele (więcej o tym).
Bohaterami nowej kampanii BZ WBK, reklamującej „szybki i prosty” kredyt gotówkowy, są Izabela Kuna, Arkadiusz Jakubik i Iwona Wszołkówna, wcielający się w role klientów. Z kolei pracowników banku odgrywają członkowie kabaretu K2.
Zaznaczmy, że Izabela Kuna reklamowała już BZ WBK wiosną 2013 roku, wtedy w spocie banku wystąpił też Piotr Cyrwus.
Nowe reklamy podkreślają, że promowany kredyt każdy stały klient BZ WBK może wziąć na dowolny cel bez dodatkowych zaświadczeń, a decyzja kredytowa jest podejmowana w ciągu 10 minut.
Nie wiadomo, na jak długo polscy aktorzy zagoszczą w reklamach banku. - Możemy zapewnić, że w strategii komunikacji Banku Zachodniego WBK niezmiennie stawiamy na rozwiązania, które będą zaskakiwały klientów i przyciągały ich uwagę - nieraz już przekonaliśmy, że warto cierpliwie czekać na niespodzianki, które przygotowujemy dla polskich widzów - mówi nam Artur Sikora.
Obecna akcja reklamowa zaczęła się 6 lutego i potrwa do 30 kwietnia. Obejmuje telewizję (stacje ogólne i tematyczne), prasę, internet, kina oraz oddziały BZ WBK (siatki wielkoformatowe na budynkach, plakaty, ulotki, przekazy na ekranach LCD i ekranach bankomatowych).
Kreację kampanii przygotowała agencja Red8Advertising, a produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Marcina Serafina - zajął się dom produkcyjny Propeller Film. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: BZ WBK już bez Kevina Spacey. Kredyt reklamują Kuna, Jakubik, Wszołkówna i K2 (wideo)