Call Center Poland SA na rynku niemieckim
Call Center Poland SA pozyskuje kolejnych Klientów na rynku niemieckim
Już w trzy miesiące od oficjalnego zaoferowania telefonicznej obsługi Klienta w języku niemieckim, Call Center Poland zdobywa coraz więcej zleceń od firm niemieckich.
"Każdy początek jest trudny" - mówi niemieckie przysłowie. ("Aller Anfang ist schwer"). Jednakże Call Center Poland S.A. udało się pokonać obiekcje firm i zdobyć ich zaufanie, a przede wszystkim potwierdzić, że jakość usług nie odbiega poziomem od tych świadczonych przez zachodnio europejskie call centers. Kolejni Zleceniodawcy zdobywani są głównie poprzez rekomendację firm, które już skorzystały z usług CCP i powierzyły jej telefoniczną obsługę swoich Klientów. "To, że niemieckie firmy polecają nasze usługi jest dla nas największym komplementem, jest bowiem dowodem na to, że nasi Zleceniodawcy są zadowoleni z jakości świadczonych przez nas usług. Oznacza, że udało nam się osiągnąć zamierzony cel i stać konkurencją dla niemieckich, austriackich czy szwajcarskich call center - mówi Jan Motz - prezes firmy Call Center Poland SA.
Przedmiotem współpracy jest aktywna sprzedaż przez telefon produktów i usług na rynku niemieckim. Firmy, które korzystają z usług CCP reprezentują wiele branż i tak np. są to wydawnictwa, firmy oferujące usługi telekomunikacyjne, czy loterie. Sprzedawane są m.in. abonamenty na czasopisma, serie wydawnicze, usługi telekomunikacyjne czy losy na jedną z najpopularniejszych w Niemczech loterii. Nie są to łatwe projekty, a mimo to Call Center Poland może się pochwalić dużymi sukcesami. Konsultanci pracujący przy tych projektach muszą się wykazać nie tylko doskonałą znajomością j. niemieckiego, ale także umiejętnościami sprzedażowymi. CCP zdobywa coraz większe doświadczenie w sprzedaży na trudnym rynku niemieckim, a to powoduje, że znika nieufność niemieckich firm i rośnie liczba zleceń.
Coraz większa liczba projektów prowadzonych w j. niemieckim, a ostatnio także w angielskim stwarza możliwość zdobycia pracy osobom biegle posługujących się tymi językami. Jest to duża szansa szczególnie dla studentów neofilologii, którzy nie chcą pracować w szkołach jako nauczyciele, a często nie mogą znaleźć innej pracy.
"Sukcesy, które odnosimy na rynku niemieckim utwierdzają nas w przekonaniu, że podjęliśmy słuszną decyzję decydując się na wejście na rynek niemiecki i konkurowanie z tamtejszymi call center, a to sprawia, ze nie wahamy się oferować naszych usług także w j. angielskim" - podsumowuje Jan Motz.
Call Center Poland jest jedną z największych firm w Europie Środkowej i Wschodniej świadczącą usługi call center na rynek polski, rynki niemiecko- i angielskojęzyczne.
Dołącz do dyskusji: Call Center Poland SA na rynku niemieckim