Nowe art directorki wzmacniają Cape Morris
Agencja Cape Morris powiększa zespół o dwie nowe art directorki - do teamu kreatywnego agencji dołączyły Teresa Chylińska-Kur
i Marta Sot-Ordysińska.
Teresa Chylińska-Kur swoją przygodę z digitalem zaczęła ponad 10 lat temu. Doświadczenie zdobywała zarówno jako freelancer, jak i członek zespołów projektowych. Tworzyła grafiki dla takich marek jak: Health Labs Care, Sharp, Cosibella, Rzeczpospolita, Lot, Budlex, Purella Superfoods, Miraculum, Ghelamco, Asseco Poland, Endo, PWN, PNB Paribas i innych. Realizując projekty z klientami, była obecna na każdym etapie – od przygotowania draftu, aż po finalną wersję, druk i wdrożenia projektów on-line. Chylińska-Kur przez ostatnie dwa lata pracowała jako digital art director dla Health Labs Care.
Marta Sot-Ordysińska ma ponad 8-letnie doświadczenie w działaniach graficznych dla branży reklamowej. Wcześniej związana była z agencją Valkea Media, gdzie jako art director, brała udział w projektach digitalowych. Pełniła także funkcję team leadera zespołu graficznego. Do jej obowiązków należało m.in tworzenie key visuali kampanii sezonowych, ale także projektowanie grafik do social mediów centrów handlowych i marek beauty, m.in.: Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Koneser, Wars Sawa Junior, Douglas.
Dołącz do dyskusji: Nowe art directorki wzmacniają Cape Morris