Carat Polska w nowych usługach cyfrowych łączy social media, content marketing i technologię
Dom mediowy Carat Polska (należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska) stawia na content, technologie i monitoring internetu. W ostatnim czasie wprowadził do swojej oferty trzy rozwiązania w tym zakresie: House of Loop, House of Apps i House of Content.
House of Loop umożliwia optymalizację planowania mediów w oparciu o pogłębione, jakościowe badania internetu, w tym zaawansowane analizy blogosfery i social media. Dzięki niemu można uzyskać wzrost efektywności kosztowej, pogłębione insighty konsumenckie, przewidywanie i monitoring trendów dla danej kategorii w czasie rzeczywistym, konkurencyjność poprzez równoległą analizę konkurencji oraz badania wpływu komunikacji offline na online. Jest podstawą do planowania działań content marketingowych - House of Content.
Platforma House of Apps umożliwia agregowanie wszelkich rozwiązań technologicznych przygotowanych dla klientów grupy z wielu kategorii rynkowych, m.in.: FMCG, motoryzacja, moda i uroda, dzieci i handel. Dostarcza informacji zarówno o aplikacjach typu social, mobile jak i zaawansowanych serwisach o profilu e-commerce, e-learning.
Z kolei House of Content wpisuje się w światowy trend inbound marketing, w którym marka staje się twórcą i wydawcą treści. Długofalowe strategie rozliczane są w modelu efektywnościowym, opartym o specjalistyczne działania SEO.
Obecnie Carat realizuje dla swoich klientów projekty oparte na wprowadzonych jesienią produktach cyfrowych. Ich nazw jak i szczegółów realizowanych działań firma jednak nie chce ujawnić. Zdradza jedynie, że są to reklamodawcy z branż: nowe technologie, dzieci & rozrywka oraz FMCG.
Dołącz do dyskusji: Carat Polska w nowych usługach cyfrowych łączy social media, content marketing i technologię