SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carex z promocją konsumencką dla rodzin

Producent środków do higieny Carex wystartował od marca z aktywacją konsumencką, która ma zachęcać do spędzania wolnego czasu z rodziną. Akcja trwa przez dwa miesiące.

W ramach przygotowanej promocji, należy kupić dwa dowolne produkty Carex w jednych zakupów i zachować paragon. Kolejnym krokiem jest zrobienie zdjęcia przedstawiającego rodzinne spędzanie wolnego czasu i zgłoszenie go przez stronę internetową producenta. Autorzy dwóch najbardziej kreatywnych zdjęć zdobędą voucher na rodzinny weekend w 4-gwiadkowym hotelu nad polskim morzem. Kolejne 500 osób wygrywa dziecięce poduszki podróżne z Myszką Miki.

Dodatkowo, w okresie trwania promocji do mydeł w płynie z pompką Carex dołączone zostaną  tatuaże dla dzieci z bohaterami serialu „Miki i Raźni Rajdowcy” emitowanego codziennie w Disney Junior.

Akcją objęte są wszystkie produkty Carex: antybakteryjne mydła w płynie (w butelkach z pompką i opakowaniach uzupełniających), antybakteryjne mydła w kostce oraz antybakteryjne żele do rąk.

Promocja będzie komunikowana w mediach społecznościowych marki, kampanią telewizyjną w kanale Disney Junior, a także przez materiały POS.

Organizatorem promocji jest agencja reklamowa i360. Za działania komunikacyjne odpowiada Tailor Made PR.

  • Więcej informacji:
  • Carex

Dołącz do dyskusji: Carex z promocją konsumencką dla rodzin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl