SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carlsberg i Coca-Cola najmocniej kojarzeni jako sponsorzy Euro 2012

Polscy internauci jako sponsorów Euro 2012 wymieniają najczęściej Carlsberga i Coca-Colę. 30 proc. uważa, że sponsor powinien mieć wpływ na decyzje związane z określoną drużyną.

Z badania domu mediowego MEC wynika, że 55 proc. polskich internautów pozytywnie ocenia zaangażowanie firm w sponsorowanie sportu. 30 proc. osób twierdzi, że sponsorzy powinni mieć możliwość wpływu na decyzje związane ze wspieraną przez nich drużyną, np. wybór trenera.

Nieco gorzej Polacy rozpoznają sponsorów Euro 2012. 19 proc. respondentów wymienia w tym kontekście Carlsberg, a 18 proc. - Coca-Colę. Ponad 10 proc. ankietowanych jako sponsorów Euro 2012 kojarzy też McDonald’s (14 proc. wskazań) i Orange (11 proc.).

Sondaż został zrealizowany w czerwcu przez Analytics and Insight, dział badawczy domu mediowego MEC. Ankiety metodą CAWI przeprowadzono na grupie 1621 internautów w wieku powyżej 15 lat.

Dołącz do dyskusji: Carlsberg i Coca-Cola najmocniej kojarzeni jako sponsorzy Euro 2012

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pan_znawca
Nie rozumiem tego podniecenia Euro. To raz. Dwa - na razie wykorzystanie euro w reklamie jest bardzo marne.
odpowiedź
User
uma
@pan_znawca, pilka nożna gromaszi wokol siebie wiele fanów. Dlatego miedzy innymi sponsorzy euro 2012 Orange, Castrol, Carsbierg organizują konkursy i loterie aby każdy mógł wziąć udział w tym wydarzeniu sportowym
odpowiedź