Carlsberg promuje koncerty U2 i Madonny (wideo)
W telewizji, internecie i sieciach sprzedaży rusza kampania reklamowa piwa Carlsberg. Akcja promuje zaangażowanie marki w tegoroczny cykl koncertów Live Nation.
Startująca właśnie kampania reklamowa piwa Carlsberg podkreśla, że jest ono parterem tegorocznego cyklu koncertów Live Nation, w ramach którego wystąpią w Polsce U2, Madonna, Jethro Tull, Chris de Burgh i Rammstein. Kreacja telewizyjno-internetowa pokazuje energetyzującą muzykę i otoczenie sceny, co ma stanowić przedsmak "prawdopodobnie najlepszych wrażeń muzycznych na żywo" podczas tych koncertów.
Ponadto w ramach akcji uruchomiono też serwis internetowy www.carlsbergmusic.pl, w którym można wygrywać bilety na wybrany przez siebie koncert. Wejściówki VIP zostaną również rozlosowane w ramach promocji w hipermarketach Tesco (występ U2) i Carrefour (koncert Madonny) wśród osób, które po kupieniu 10-paka piwa Carlsberg i wysłaniu SMS-a zgłoszeniowego w jak najkrótszym czasie odpowiedzą na otrzymane pytanie zachowają dowód zakupu.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (15-sekundowe spoty w TVN, Polsacie, Discovery, Animal Planet, TV4 i stacjach z pakietu At Media) i internet (serwisy tematyczne i społecznościowe takie jak O2, Wp.pl, Activist.pl, Fotka.pl, nasza-klasa.pl, wrzuta.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do pierwszej połowy sierpnia - przygotowały agencje Saatchi & Saatchi Polska (telewizja) i Byss (internet), a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Carlsberg promuje koncerty U2 i Madonny (wideo)