Carlsberg wprowadza globalny rebranding flagowej marki
Firma Carlsberg przeprowadziła globalny rebranding swojej flagowej marki piwa Carlsberg. Zmiany są kosmetyczne i mają podkreślić tradycję „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”
W ramach rebrandingu zachowano dotychczas stosowany font, znak korony, liście, kolor i podpis. Ma to podkreślać 171-letnią historię brandu. Wykorzystanie tych elementów jest - jak podaje marketer - nowoczesne i czyste.
Firma nie zamierza rezygnować ze stosowanego dotychczas hasła - sloganu marki „Probably the best beer on the world”.
- Marka Carlsberg ma niesamowicie unikalną historię: nie ma innej marki, która grałaby taką rolę jako punkt zwrotny w światowej branży piwowarskiej - powiedziała Jessica Spence, dyrektor ds. handlowych w Carlsberg Group.
Firma chce, by Carlsberg był marką bardziej premium. Mają służyć temu m.in. prowadzone działania reklamowe, wśród nich kampania „The Danish Way”, w ramach której stworzono piwo o konsystencji kawioru na Mistrzostwa Świata w piłce nożnej.
Piwo w opakowaniach po rebrandingu w pierwszej kolejności pojawi się na rynkach skandynawskich, w pozostałych krajach na świecie będzie stopniowo wprowadzone w 2019 roku.
Przy rebrandingu Carlsberg współpracował z firmą Taxi Studio.
Dołącz do dyskusji: Carlsberg wprowadza globalny rebranding flagowej marki