Cennik TVN w dół o 25 proc., najdroższe reklamy przy „Faktach”
W lipcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 24,7 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy reklamy przy „Faktach”, „Kuchennych rewolucjach” i wieczornych filmach.
Emisja reklamy przy „Faktach” w dzień powszedni kosztuje obecnie 23,2 tys. zł, w sobotę - 17,8 tys. zł, a w niedzielę - 26,9 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). To dużo mniej niż przed rokiem, kiedy ceny tych reklam wynosiły od 27,6 do 36,4 tys. zł.
Na reklamę przy „W-11 wydziale śledczym” należy wydać 16,7 tys. zł, o 10,6 tys. zł mniej niż przed rokiem. Z kolei spoty przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” kosztują od 13,6 do 23 tys. zł, wobec 17,6-29,6 tys. zł w lipcu ub.r.
Znacznie tańsze są reklamy przy wieczornych filmach. Te przy poniedziałkowych kosztują maksymalnie 11,8 tys. zł, przy środowych - 16,6 tys. zł, przy piątkowych - 19 tys. zł, przy sobotnich - 12,3 tys. zł, a przy niedzielnych 15,7 tys. zł. Rok wcześniej ceny tych spotów wynosiły od 20 do 31,6 tys. zł.
Od marca do maja br. średni udział TVN w rynku telewizyjnym wynosił 12,42 proc., o 8,34 proc. mniej niż rok wcześniej (zobacz szczegółowe dane).
Dołącz do dyskusji: Cennik TVN w dół o 25 proc., najdroższe reklamy przy „Faktach”