Cezary Antoń, Adam Szczepocki i Mateusz Felsmann razem w agencji Twin
Cezary Antoń i Adam Szczepocki, szefowie agencji reklamowej Fat Baby, oraz Mateusz Felsmann, były dyrektor kreatywny Artegence, założyli razem agencję marketingu internetowego Twin. Jej pierwszym klientem jest Rainbow Tours.
Twin oferuje przygotowywanie strategii i kreacji oraz realizację różnego rodzaju kampanii reklamowych w internecie: standardowych, ambientowych, mobilnych, w social media oraz opartych na treściach wideo.
Agencja wygrała już przetarg na internetową obsługę biura podróży Rainbow Tours. Obecnie prowadzi jego aktywności m.in. na Instagramie, szykuje też spoty do kampanii w serwisach VoD i telewizji.
W Twin jest zatrudnionych pięć osób, agencja współpracuje też na stałe z 12 freelancerami, przede wszystkim programistami i kreatywnymi. W firmie funkcję dyrektora zarządzającego pełni Cezary Antoń, Adam Szczepocki jest członkiem zarządu, a Mateusz Felsmann - dyrektorem kreatywnym.
Cezary Antoń i Adam Szczepocki od sześciu lat są współwłaścicielami agencji reklamowej Fat Baby, pierwszy zajmuje w niej stanowisko dyrektora zarządzającego, a drugi - dyrektora kreatywnego. Antoń wcześniej pracował m.in. jako dyrektor zarządzający PZL, a także w Leo Burnett i Brain, z branżą jest związany od 21 lat, jest członkiem Komitetu Effie. Szczepocki pracował w Doug Faber Family i Change Integrated, w branży od 12 lat, wielokrotnie był jurorem w konkursach kreatywnych, m.in. w ubiegłorocznej edycji KTR jako przewodniczący jury w kategorii Design.
Mateusz Felsmann poprzednio przez ponad dwa lata pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w Artegence, a wcześniej pracował w The Digitals, Fat Baby i Teatrze Biuro Podróży. Z branżą reklamową jest związany od sześciu lat, współtworzone przez niego projekty zdobyły ponad 30 nagród i wyróżnień w konkursach branżowych. Jest członkiem kapituły i jurorem w Mixx Awards, w ub.r. jurorował w konkursie KTR.
Dołącz do dyskusji: Cezary Antoń, Adam Szczepocki i Mateusz Felsmann razem w agencji Twin