SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Chip.pl z Ad.net

Od 1 stycznia współpracę z siecią reklamową Ad.net rozpoczął Chip.pl

Vogel Burda Communications, wydawca Chip-a zdecydował się na również na współpracę z siecią Ad.net w zakresie sprzedaży innych swoich tytułów:
Serwis Foto Video Digital  i AutoExpert.

- Zaufanie dużego, międzynarodowego partnera to powód do satysfakcji. Wspólnie z działem sprzedaży serwisów internetowych Vogel Burda Communications pracujemy aktualnie nad nowymi propozycjami, uwypuklającymi synergię wynikającą z naszej współpracy - powiedział Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A.

-Dzięki połączeniu sił będziemy w stanie zaoferować klientom lepszą i bardziej kompleksową obsługę. Spodziewamy się również, że adserver AdOcean udostępniony nam przez Ad.net, pozwoli na uzyskanie jeszcze lepszej jakości eksponowania i raportowania kampanii reklamowych - powiedział Maciej Hutyra, Specjalista ds reklamy i marketingu internetowego, Vogel Burda Communications.

Dołącz do dyskusji: Chip.pl z Ad.net

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl