'Chłopaki nie płaczą' w świątecznej kampanii Play Fresh (wideo)
Rusza świąteczna kampania reklamowa Play Fresh. Jej kreacjanawiązuje do znanej sceny z filmu "Chłopaki nie płaczą".
Świąteczna kampania reklamowa Play Fresh opiera się na słynnejscenie z filmu "Chłopaki nie płaczą" z udziałem gangstera w różowymsweterku z gruszką. W spocie bohater grozi Mikołajowi z powodunietrafionych prezentów świątecznych, na co ten proponuje mu nowąofertę Play Fresh: podwojenie wartości startera, darmowe rozmowy zwybraną osobą w sieci oraz 29 groszy na wszystkiepołączenia.
Akcja od 10 listopada jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie ina outdoorze. Kreację kampanii przygotowały Play i agencja ChangeCommunication, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dommediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Chłopaki nie płaczą' w świątecznej kampanii Play Fresh (wideo)