SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

City Service skraca nazwę i zmienia identyfikację

Agencja City Service skróciła swoją nazwę do pierwszego członu. Jednocześnie firma zmieniła identyfikację wizualną i wdrożyła nową strategię marketingową.

Rebranding agencji reklamy zewnętrznej City Service na City jest elementem strategii marketingowej przyjętej przez firmę pod hasłem "We explore the city".

- Zmiany to nie tylko ładniejsze oferty i odświeżona strona internetowa, ale nowa jakość w realizowaniu dalszych celów biznesowych spółki - opisuje Wiesław Stopa, współwłaściciel i new business director w City.

-W sezonie 2008-2009 wdrożyliśmy sieć wolno stojących ekranów cyfrowych w technologii LED przy wiodących stokach narciarskich w Polsce, co wymagało profesjonalnego wsparcia marketingowego - dodaje Rafał Zamorski, współwłaściciel i sales director firmy.

Zmianie strategii i nazwy agencji City towarzyszy odświeżenie jej identyfikacji wizualnej, które obejmuje logo samej firmy i jej głównych produktów. Strategię marketingową opracowała dla City agencja Rubikom Strategy&Creation, natomiast identyfikację firma przygotowała we współpracy z No One.

Dołącz do dyskusji: City Service skraca nazwę i zmienia identyfikację

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl