Clicklocki i doorstepy w BTL-owej kampanii Kubuś Scool
W punktach sprzedaży prowadzona jest BTL-owa kampania wprowadzająca na rynek napój Kubuś Scool. Akcja obejmuje promocje konsumenckie i animacje sprzedaży.
W ramach BTL-owej kampanii wprowadzanego do sprzedaży napoju Kubuś Scool prowadzona jest promocja pod hasłem "Wyhacz swój clicklock". Akcja opiera się na mechanizmie buy&get: za zakup 3 produktów tej marki otrzymuje się zawieszkę do butelki, natomiast do sześciopaków dołączone zostały doorstopy, czyli tabliczki z różnymi hasłami do naklejenia na drzwi. Ponadto w ramach działań odbywają się animacje sprzedaży, w czasie których rodzice i dzieci są zachęcani do spróbowania napoju i wzięcia udziału w zabawie plastycznej.
Akcja jest prowadzona w wybranych sklepach i sieciach handlowych na terenie całej Polski. Kreację kampanii przygotowała agencja IQ Marketing, która również realizuje wszystkie działania promocyjne.
Dołącz do dyskusji: Clicklocki i doorstepy w BTL-owej kampanii Kubuś Scool