Co wybierają menedżerowie?
TVP, RMF FM, "Rzeczpospolita", "Newsweek Polska", "Twój Styl" i "Onet"
Jak wynika z marcowej edycji badań medialnych wśród menedżerów średniego i wyższego szczebla (PRO), TVP, RMF FM, "Rzeczpospolita", "Newsweek Polska", "Twój Styl" i "Onet" to media z których najczęściej sięgają przedstawiciele kadry zarządzającej.
W telewizji menedżerowie najczęściej oglądają publiczne TVP1 i TVP 2 (odpowiednio po 95 proc. i 88 proc. badanych). Na trzecim miejscu plasuje się TVN z 80-proc. udziałem. Natomiast w radiu prym wodzą prywatne stacje - RMF FM (58 proc. badanych), a drugie miejsce zajmuje Radio Zet z 53-proc. słuchalnością w tej grupie.
Wśród najczęściej czytanych przez nich dzienników na pierwszym miejscu nadal jest "Rzeczpospolita" 44 proc.. W grupie prezesów i dyrektorów ten odsetek wzrasta do 57,5 proc. Co najmniej jedno wydanie "Rz" w tygodniu czyta prawie 60 proc. wszystkich menedżerów. Swą drugą pozycję umocniła "Gazeta Wyborcza", której przeciętne wydanie czyta 43 proc. menedżerów, w tym 47,8 proc. prezesów i dyrektorów. Zwiększył się odsetek czytelników "Gazety Prawnej", zajmującej trzecie miejsce - jej przeciętne wydanie czyta 20 proc. przedstawicieli kadry zarządzającej w tym 25 proc. prezesów i dyrektorów.
Wśród tygodników pozycję lidera umocnił "Newsweek Polska", którego czyta 26,6 proc. menedżerów, podczas gdy po "Wprost" i "Politykę" sięga ok. 24 proc. przedstawicieli tej grupy. Wśród miesięczników czołówka to magazyny kobiece - liderem pozostaje "Twój Styl" - prawie 13 proc. menedżerów czyta jego przeciętne wydanie przy niespełna 12-proc. odsetku czytelników "Claudii"
Z Internetu korzysta 44,5 proc. menedżerów, którzy najczęściej odwiedzają strony Onet.pl (59 proc.) i Wirtualnej Polski (47 proc.).
W badaniu przeprowadzonym przez SMG /KRC uczestniczyło ponad 2 tys. menedżerów średniego i wyższego szczebla z firm zatrudniających ponad 20 osób.
Dołącz do dyskusji: Co wybierają menedżerowie?